A lakatlan csigaház
2014. november 26. írta: Lullabie May

A lakatlan csigaház

Anna vette fel a földről,
dundi kis tenyerén billegett.
Nézd anya, a biga elköltözött!
Bólogattam mosolyogva,
hogy milyen kis helyes.
Meséltem neki, hogy biztosan
összeszedte minden holmiját,
szemétbe dobta ami nem kell,
a lomot nem vitte tovább.
Úgy sejtem sporttáskába tette
a pólókat és a bőrcipőt.
Anna a fejét rázta nevetve:
csak egy gépet vitt magával,
hogy olvassa az e-maileket.
Könyveket rakott el és csokoládét,
pár nélkülözhetetlen iratot,
füldugót, zsebkést, faliképet,
tárgyakat, miket ajándékba kapott.
Soroltam, zsebkendő után matatva,
ne hallja meg, hogy szipogok.
Tenyerembe csúszott a kis kéz,
zsebbe a csavaros csigaház,
Anna rám ragyogtatta szemét:
Ne sírja anya, én láttam,
hogy itt felejtette
a fogkefét!

 

787c785e22f87ea2c44c5d3a2db30709.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelempor.blog.hu/api/trackback/id/tr826935365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása