2015
2015. január 01. írta: Lullabie May

2015

Szóval  a 2015-ös év erős szexualitással kezdődött. Életemben először három hímtagot láthattam egyszerre! Egy fa körül álltak a körúton, és pisiltek. :D

Nagyon kellemes volt a tegnap éjszakai buli. Überbrutál finom volt a padlizsánkrém is, és az olívás tészta. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam a tombolás szintjéről. :) Egykor már itthon voltam és két felháborodottan csipogó gyerek várt "itt hagytál minket!" felkiáltásokkal. Elzavartam őket aludni. És még ezek akartak bulizni szilveszterkor? :D

Ha este nem sminkel le az ember, akkor nem úgy van ám, mint a filmeken, hogy tökéletes sminkkel ébred. Neeeem. Illetve de. Amennyiben nézed a The walking dead sorozatot. :D

Lencsét ettem reggelire -- reggelizni se szoktam, úgyhogy a fene se érti.
Nincs kedvem 2015-ös tervet készíteni.
Mondok pár dolgot ami most eszembe jut aztán majd később  tervezek. Legfeljebb újratervezek. :)
Írás (sokat, sokfélét, sikereset, jót szeretnék)
Tanulás (erre van pár ötletem, még nem tudom melyiket indítom el)
Gyerekek (legyen ilyen szuper velük, mint az elmúlt hónapok. Láthassam ahogy fejlődnek, és élvezhessem a lényüket)
Család (anyukám maradjon töretlenül egészséges, és minden ami őt boldoggá teszi)
Meló (Legyen. Fizessen. Szeressem)
Tárgyak, vagyon (pont annyi legyen)
Egészség (testi, lelki -- kérem szépen)
Barátok (mindet szeretném 2015-ben is)
Szerelem (szerelem)

"Örömöm sokszorozódjék a te örömödben. Hiányosságom váljék jósággá benned. Egyetlen parancs van, a többi csak tanács: igyekezz úgy érezni, gondolkozni, cselekedni, hogy mindennek javára legyél. Egyetlen ismeret van, a többi csak toldás: Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra. Az igazság nem mondatokban rejlik, hanem a torzítatlan létezésben." W. S.


world-of-dreams-by-denis-olivier-13.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelempor.blog.hu/api/trackback/id/tr317027579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása