Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kérd az univerzumtól
2014. november 05. írta: Lullabie May

Kérd az univerzumtól

Legutóbb amikor párkapcsolati krízisben voltam a nélkül kértem, hogy tudtam volna, hogy sóvárogva kérem az univerzumot, hogy küldjön már egy pasit akivel jó a szex és aki... nem is tudom, szóval akivel jó a szex.... de ne csaljon meg, annyira azért ne legyen szoknyabolond, csak engem akarjon és legyen jó a szex és persze legyen rendes és megbízható de legalább legyen jó vele a szex*! :D
(* ide becsillagozom gyorsan, hogy a jó szex fogalma számomra nem a "van orgazmusom" és nem az "olyan szép vele", hanem valami teljesebb. Szabadság érzés, önátadás, a másikra figyelés öröme és az, hogy vele kb bárhol és bármikor, a kölcsönösség, szemérmetlenség, és persze a brutális orgazmusok. Ez elsőre, így sosincs meg. De valakivel kialakul valakivel meg ezer év alatt se. Hát ja. :) )

Most, hogy nyűglődök a párkapcsolatom végén, egy barátom felhívta rá a figyelmemet, hogy nincs jogom nyígni, azt kaptam amit kértem.

Tegnap estefelé gyalogoltam edzésre és ezt az átmeneti öt percet csendes sírással meg önsajnálattal töltöttem.
Ez általában úgy megy, hogy egyik pillanatban még semmi bajom, csak úgy megyek edzésre, aztán valamit feldob a tudatom amin viszont bőgnöm kell. Nőknél az ilyen egész normális még akkor is ha nálam szokatlan.
Tegnap ez  a bőgni való mondat éppen az volt, hogy "de hát én csak azt szerettem volna, hogy együtt csináljunk valamit. Mitől olyan nagy kérés ez?".

Aztán ma megint eszembe jutott, hogy ha arra koncentrálok, hogy csak az a fontos, hogy együtt csináljunk valamit akkor nem kizárt, hogy kapok egy aszexuális, megbízhatatlan, munkaképtelen focirajongót, akivel viszont remekül lehet tüntetésekre járni. Nesze neked együtt csinálás!

Akkor most gyorsan végiggondolom, hogy mit szeretnék.

1. Lehessen vele beszélgetni. (Nem csak okosan, hanem mélyen is)
2. Legyen közös érdeklődési körünk, esetleg több is.
3. Hetente egyszer legyen hajlandó valami közös programra, házon kívül. (anyuka meglátogatása nem számít annak)
4. Legyen vele jó a szex (ezt ennél hátrébb azért nem merem sorolni :D )
5. Legyen humorérzéke. (Természetesen arra a fajta humorra amit én is szeretek.)
6. Legyen munkája és lehetőleg ne utálja.
7. Szeressen játszani. (Azt figyeltem meg, hogy ha leülsz valakivel társasjátékozni, akkor nagyon sokat megtudhatsz arról, hogy milyen ember is valójában.)
8. Szeresse a gyerekeimet.
9. Egészséges legyen testileg, lelkileg.
10. Legyünk képesek szeretni egymást és küzdeni a kapcsolatunkért.

Néha majd visszanézek erre a listára, mert lehet, hogy egy év múlva csak arra tudok gondolni, hogy mindegy milyen, csak küldjön már valakit az ég! :D :D

 e13f50948d31747b3a7451cfb22fce1e.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelempor.blog.hu/api/trackback/id/tr506865713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása